جدیدترین پیامک های عاشقانه و جملات بسیار زیبا 25 آبان 1393 <
انجمن ســـان فعال شد***عضویت رایگان در انجمن ســـان راستگو باش و صادق بودن ریا ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1393
بازدید : 589
نویسنده : مدیر

جدیدترین پیامک های عاشقانه و جملات بسیار زیبا 25 آبان 1393

زیباترین اس ام اس و دل نوشته های رمانتیک و عشقولانه

اس ام اس و پیامک عاشقانه و زیبا

با توام ای شور، ای دلشوره شیرین
با توام ای شادی غمگین
با توام ای غم، غم مبهم
ای نمی دانم …
هر چه هستی باش، اما کاش …
نه، جز اینم آرزوئی نیست:
هر چه هستی باش! ” اما باش! ”

 

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

زندگی همینه:
انتظار یه آغوش بی منت
یه بوسه بی عادت
یه دوستت دارم بی علت
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

یکی از زیباترین لحظه ها
لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه
و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن
وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

نفس مصنوعی یعنی:
تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ!
ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ!

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

تو سرما بخوری
من هم می خورم!
برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند
این یک اتفاقِ منطقی ست
نه به ویروس ها ربط دارد
نه هیچ چیزِ دیگر

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

عشق پیروزت کند بر خویشتن
عشق آتش می زند در ما و من
عشق را دریاب و خود را واگذار
تا بیابی جانِ نو، خورشید وار

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت
کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن
تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی!

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

می گویند عشق خدا به همه یکسان است
ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم:
یک موی تو را به او نمیدهم . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

ساعتی که رفتار تند عقربه هایش را کنار تو طاقت نداشتم
خواب مانده است . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

کاش میشد بچگی را زنده کرد
کودکی شد،کودکانه گریه کرد
شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود
آن قیامت، که دمی بیش نبود
فاصله با کودکی هامان چه کرد؟
کاش میشد، بچگانه خنده کرد …

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست!

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

سفری به دور دنیاست وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

در شعرهایم “من” و “تو” بسیار است
اما قحطی “ما” آمده انگار!

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

مقصد مهم نیست، مسیر هم مهم نیست
حتی خود سفر هم چندان مهم نیست، همسفر خیلی مهمه . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد!
ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد!
ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد!

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم
به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

در دنیا فقط 3 نفر هستند
که بدون هیچ چشم داشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را برطرف می کنند!
پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش می کنی . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

بنام دوگل بهشت
یکی عشق و دیگری سرنوشت
به قلم گفتم بنویس؟ هرچه دلش خواست نوشت
مارا خاک پای دوست، دوست را تاج سر ما نوشت . . .

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

به جان چشمانت قسم این بار چنان رفتنی ام

که کاسه های آب را هم قسم دهی، نه آن روزها بر میگردد و نه من . . .




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , جملات عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: جدیدترین پیامک های عاشقانه و جملات بسیار زیبا 25 آبان 1393 , اس ام اس رمانتیک اس ام اس عاشقانه 25 آبان 93 جدیدترین اس ام اس عاشقانه جدیدترین پیامک عاشقانه جملات رمانتیک جملات زیبا جملات عاشقانه زیباترین جملات و پیامک های عاشقانه زیباترین عاشقانه ها عاشقانه پیامک رمانتیک پیامک های زیبا و عشقولانه پیامک های عاشقانه 25 آبان 1393 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


مجله خبری سان

RSS

Powered By
3Un.Ir
hit counter script